nlenfrde

Speciaal voor groepen, verenigingen of gewoon voor iedereen die  er eens tussen uit wil, en dan ook nog fietsen, kampeer spullen, zeilzakken of duik spullen  wilt mee nemen..heeft KleinBusCentrale  de oplossing.

Onze speciale aanhanger  kan in combinatie met ons taxi busje, voor groepen met extra veel bagage een uitkomst bieden.U zit en reist in een combortabele taxi-bus en de bagage gaat gewoon, meteen mee........

Image

Gaat u dus binnenkort  met een aantal mensen bijvb. naar een vakantie huisje om daar lekker in de natuur te zijn, maar wel uw eigen favoriete fiets(en) wilt kunnen  gebruiken, dan bent u bij ons op het juiste adres !

Reserveren is gewenst.

Boek een standaard taxi rit van adres naar adres en vermeld in de bijzonderheden de extra bagage of fietsen

 

Veel voorkomende vragen:

Om u beter van dienst te zijn , hebben we hier enkele veel voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet.
Mocht u nog andere vragen hebben , gebruik dan ons contact formulier.

TAXI BESTELLEN :

Vraag ,
Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling?
De straat naam en huisnummer en de postcode.

Vraag,
Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen?
Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag bij de Kleinbuscentrale een taxi reserveren.
En ook vooruitbestellen kan via Internet is een optie.

Vraag ,
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
U kunt dit navragen bij de kleinbuscentrale .nl op een later tijdstip.

Vraag,
Kan ik bij de Kleinbuscentrale.nl bij een metro- en/of treinstation reserveren?
Ja, dat kan, maar alleen als u een specifiek adres + huisnummer kunt opgeven.

Vraag,
Hoe lang is de wachttijd nadat ik een taxi heb besteld?
De gemiddelde wachttijd is 5 á 15 minuten.
Bij abnormale weersomstandigheden, in de nachtelijke uren, buiten de ring van Rotterdam iets langer en in de spits kan het iets langer duren.

Vraag
Als ik op straat sta en ik weet geen straatnaam of huisnummer kan ik dan een taxi vragen.
Onze telefonist zal u verder helpen met u plaatsbepaling wat u ziet en beschrijf.

Vraag
Kan ik in heel Nederland worden opgehaald?
Dat kan alleen als u vaste klant ben. En u bekend ben bij onze Kleinbuscentrale.nl

TARIEVEN :
Vraag
Hanteert Kleinbuscentale.nl een vast tarief voor ritten naar vaste bestemmingen
Voor vaste klanten zeer zeker.

Vraag
Kan ik vooraf een vaste prijs afspreken?
Ja, onze kleinbuscentrale.nl rijden chauffeur op de meter.
Maar als u wilt kunt u op het moment van instappen een prijsafspraak maken met de chauffeur. Als de meter eenmaal loopt is dit niet meer mogelijk.

Vraag
Is er een prijsverschil tussen een sedan, stationwagen en/of busje?
Voor busjes gelden andere prijzen. Zie hiervoor onze tarieven.

TIJDENS DE RIT :
Vraag
Hoeveel personen mogen er in een taxi meerijden?
In een sedan mogen 4 personen meerijden, en in een busje 5, 6, 7 of 8 personen.

Vraag
Heeft de chauffeur een navigatiesysteem aan boord?
Ja, bijna alle chauffeurs hebben een navigatiesysteem in hun auto. Of apart via een Tom-Tom.
Of anders geïntrigeerd via de boordcomputer dat is verschillend van taxi model
Zij beschikken echter ook over een zeer goede stratenkennis, en hebben het systeem vaak niet of nauwelijks nodig.

Vraag
Mag ik bellen in een taxi?
Ja, tenzij het volume zo hard is dat hinderlijk zou kunnen zijn.

BETALEN :
Vraag
Kan ik in de taxi met mijn creditcard betalen?
Ja, in alle Kleinbuscentrale.nl taxi’s kunt u met creditcard betalen,
Vraag het tijdens het op bellen voor controle.
uitgezonderd Amerikaan Expres

Vraag
Kan ik in de taxi met een pinpas betalen?
Ja, u kunt in alle Kleinbuscentrale.nl -taxi’s met een pinpas betalen.

Vraag
Hebben de chauffeurs voldoende wisselgeld in de taxi?
En u mag pinnen in de taxi voor de veiligheid van de chauffeurs
Ja, alle chauffeurs beschikken over voldoende wisselgeld.

Vraag
Kan ik met buitenlands geld afrekenen?
Onze chauffeurs accepteren over het algemeen Amerikaanse dollars en Engelse ponden. Wilt u met een van deze valuta betalen, geef dit dan aan bij uw bestelling.

Vraag
Kan ik een taxi vooruit betalen?
Ja, dat kan bij de chauffeur of via de administratie van de Kleinbuscentrale.nl

Vraag
Kan ik op rekening rijden?
Ja, dat kan. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven.

Overige vragen :

Vraag
Kan ik een taxi in een bepaalde kleur bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk.

Vraag
Kan ik een taxi met een lage of hoge instap bestellen?
Ja, dat kan. Geef dit alstublieft aan bij uw bestelling.

Vraag
Kan ik een taxi van een bepaald merk bestellen?
Nee, dat is niet mogelijk.

Vraag
Kan ik mijn scoot-mobiel in de taxi meenemen?
Nee, dit is niet mogelijk.

Vraag
Kan ik in mijn rolstoel in de taxi worden vervoerd?
Nee, u kunt in de taxi niet in uw rolstoel blijven zitten. Als u uit de rolstoel kunt komen en de rolstoel is inklapbaar, dan kan de kleinbuscentrale.nl u wel vervoeren.

Vraag
Kan ik mijn fiets meenemen in de taxi?

Meestal niet. Alleen als u naar Schiphol gaat en uw fiets is al verpakt in een doos.
Dan kan hij mee in een Kleinbuscentrale.nl -taxibusje.

****Maar als u het van tevoren aanvraagt dat u een fiets of iets van die grote wil laten vervoeren.Geef het aan en er kan een kleine open of grote gesloten aanhanger voor u komen Dit voorkomt beschadigingen aan u fiets of brommer of elektrische fiets

Vraag
Kan ik een taxi bestellen met een chauffeur van een bepaalde nationaliteit?
Nee, wij kunnen onze chauffeurs niet op die manier selecteren.

Vraag
Mag mijn huisdier mee in de taxi?
Meestal wel, maar niet altijd. Niet alle chauffeurs vervoeren huisdieren.
Geef het in elk geval aan bij uw bestelling. Er is echter wel een uitzondering voor blindengeleidenhonden. Blindengeleidehonden mogen niet geweigerd worden.

Vraag:

Kan ik een taxi bestellen met een vrouwelijke of juist mannelijke chauffeur?
Nee, wij kunnen onze chauffeurs niet op die manier selecteren.

Vraag
Kan ik een taxi reserveren met een chauffeur die een specifieke taal spreekt?
Ja, dat kan. Geef dit aan bij uw telefonische bestelling.

Vraag
Kan ik een representatieve chauffeur met stropdas bestellen?

Ja, dat kan. Geef dit aan bij uw telefonische bestelling.

Vraag
Kan ik de Kleinbuscentrale.nl inschakelen voor mijn verhuizing?
Nee, vervoert uitsluitend personen.

Vraag
Kan ik de Kleinbuscentrale.nl inschakelen voor vervoer tijdens mijn bruiloft?
Ja, u kunt altijd taxi’s bestellen of reserveren via de www.kleinbuscentrale.nl -website.
Wij kunnen alleen niet aan alle speciale wensen voldoen, wel een hoop

Vraag
Mag ik een baby in een taxi vervoeren?
Ja, maar alleen als er ook een volwassene mee gaat.

Vraag
Mag mijn kind alleen met een taxi reizen?
Een kind mag vanaf 9 jaar zelfstandig met een Kleinbuscentrale.nl reizen.
Vermeld bij uw bestelling wel de eindbestemming, de naam van de persoon die het kind bij aankomst opvangt en telefoonnummers van de betrokken personen.

Vraag
Hebben de taxi’s een kinderzitje?
Nee, maar dat is ook niet nodig: taxi’s hebben hier een ontheffing voor. Mocht het u toch een veiliger gevoel geven, dan kunt u zelf een kinderzitje meenemen.
Sommige taxi’s hebben wel een verhoging in de taxi aanwezig

Vraag
Kan ik anoniem een klacht indienen?
Nee, u moet bij uw klacht altijd uw e-mailadres en/of telefoonnummer vermelden.

Vraag
Hoe kan ik een klacht indienen?
Voor een klacht kunt het best zo volledig mogelijk het klachtenformulier op de website invullen.
Heeft u hiertoe niet de mogelijkheid, dan kunt u bellen met 06-554 770 77

Vraag
Kan ik de Kleinbuscentrale bellen voor een kort ritje?
Ja hoor, de kleinbuscentrale weigeren geen korte ritten.
Ook voor een kort ritje kun u ons altijd bellen.

Vraag
Helpt de chauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?
Ja, iedere chauffeur helpt U met instappen of uitstappen en met uw bagage.

Vraag
Kan ik op Schiphol worden opgehaald?
Ja, dat kan. Zodra u uw vluchtgegevens weet, kunt u bellen naar 06-554 770 77 of hier op de website  online boeken, om een taxi te reserveren. Vermeld hierbij het volgende: uw naam, vluchtnummer, aankomstdatum en aankomsttijd en uw telefoonnummer. Na aankomst op Schiphol meldt u zich (mobile) dan bij de Kleinbuscentrale.nl. De Chauffeur zal dan met u een "meeting" point afspreken.Dit kan, vanwege de drukte op Schiphol afwijken van het "standaard" meeting point.
Wij houden van alle geboekte aanvragen de aankomst tijden in de gaten voor U.

***Heeft U niet vooraf geboekt, en bestelt pas telefonisch bij aankomst, dan moet u rekening houden met minimaal 45 minuten aanrij tijd.

Kleinbus centrale
Benedenrijweg 249.
2983 GD. Ridderkerk.
Tel. 06 - 520 570 50.

Contact / Administratie

Tel. 06 - 554 770 77
KvK. Nr. 24392178
SBI-code:4932
Vestiging nr.
000015062082

Proud member of DUTCH TAXI GROUP
DUTCH Taxi Group Flag 2016 225

Lees algemene voorwaarden

algemenevoorwaardenLOGO200

DEFwing schild2 250

Heeft u opmerkingen ? Vertel het ons, wij horen het graag om onze service nog beter te kunnen maken

Laat uw commentaar achter: klik hier

Deze bedrijven gingen u voor:

bedrijvenfoot

 

Copyright © Kleinbuscentrale 2015. All Rights Reserved.  Webdesign Madstudio.nl/Rotterdam

 

 

 

..